۱۳۸۹ اسفند ۱۵, یکشنبه

مسیرهای راهپیمایی روز 17 اسفند (روز جهانی زن) با تمام قوا اطلاع رسانی را از هم اکنون آغاز کنیم

پس از رایزانی های بسیار با برخی فعالان جنبش زن و مادران پارک لاله (مادران عزادار ایران) و حامیان آنها، گروه 25 بهمن با جمع بندی کوتاهی و با محوریت این نظرات مسیرهای راهپیمایی را بدین شرح اعلام می کند:

1- اعتراض را از شب دوشنبه 16 اسفند ماه و ساعت 10 با فریادهای الله و اکبر شروع می کنیم. از ساعت 10 تا 10:05 چراغ خانه های خود را برای ادای احترام به شهدا و زندانیان زن خاموش خواهیم کرد.

شروع تجمع روز 17 اسفند: ساعت 4 بعد از ظهر

2- مسیر شماره یک (شمال، شرق) : شروع مسیر از تجریش به خیابان شریعتی تا میدان مادر و بلوار میرداماد. مجسمه مجسمه «نرگس عاشقان» از آثار زهرا رهنورد در میدان مادر نصب شده است. در صورت امکان تجمع این میدان مرکز تجمع خواهد بود. در صورت بسته شدن میدان مادر بوسیله نیروهای سرکوب و یا خطر دستگیری، در کل مسیر یاد شده از تجریش تا انتهای بلوار میرداماد به صورت پراکنده اعتراض آرام خود را آغاز می کنیم. از یاد نبریم که محل هایی مانند پارک ملت و میدان ونک نیز در فاصله بسیار کمی از این مسیر قرار دارند.

3- مسیر شماره دو (مرکز، غرب، جنوب): از ابتدای خیابان شهید مطهری (تخت طاووس سابق) به خیابان فاطمی و خیابان کارگر شمالی. محل شهادت ندا و نیز پارک لاله (محل هفت ماه تجمع و ایستادگی مادران پارک لاله) در این مسیر قرار دارد. . در صورت بسته شدن امیرآباد شمالی (خیابان خسروی محل شهادت ندا) بوسیله نیروهای سرکوب و یا خطر دستگیری، در کل مسیر یاد شده از خیابان شهید مطهری تا ولی عصر و فاطمی و مسیرهای فرعی منتهی به این خیابان ها به صورت پراکنده اعتراض آرام خود را آغاز می کنیم.

4- اعتراضات شبانه را در روز سه شنبه در محلات خود ادامه خواهیم داد. در این شب برای ادای احترام به شهدای سبز در مساجد محل شمع روشن خواهیم کرد.

در روزهای گذشته از راههای مختلفی برای اطلاع رسانی استفاده کرده ایم و صدای خود را به گوش هم وطنانمان رسانده ایم. یک دست صدا ندارد، قدرت یک نفر یا یک گروه مانند توان یک زنبور است، قدرت شبکه به اندازه دسته ای بزرگ از زنبورهایی است که اگر تصمیم بگیرند به نقطه ای حمله کنند چیزی از آن باقی نمی گذارند. ما به هدف خود ایمان داریم و مشت هایمان در هم گره زده شده است . همانطور که زنان ایران از سالها پیش برای رسیدن به برابری و آزادی مبارزه می کنند و پیشاپیش همه ما در حرکت بوده اند؛ این روز، روز زنان ایران و بهانه ای است برای ادامه این راه در کنار آنها. با همه امکانات ممکن اطلاع رسانی را از هم اکنون آغاز می کنیم.


منبع : صفحه فیس بوک 25 بهمن

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر